Re: [MOEDE] møder resten af året - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

On Mon, May 19, 2003 at 03:11:39PM +0200, Peter Makholm wrote:

> Til en fast møderække eller til ad hoc-mødeplanlægning?

Det kan vist være fast

> Hvad er der af AV-udstyr? Er der mulighed for at låne en projektor?

Det er et undervisningslokale.
Der er projektor i loftet, til et 3 x 5 m lærred.
Og ellers diverse AV og netforbindelse 35 Mbit/s mm.

> Hvad er størrelsesforholdene?

Der kan være 180, med faste borde/bænke

> Hvem er kontaktpersoner til KU og hvem er ansvarlige over for dem?

Det er vist mig, ellers Arne Facius

> Hvad er adressen?

Studiestræde 6, over gården. Lokalet bruges også til doktordisputatser.
Det er en af mine gamle arbejdspladser på KU.

> Ikke af mig før ovenstående er klart, men jeg er heller ikke
> mødeplanlægning*en*.

 Næh, det er vist noget vi laver i fællesskab...

 Hilsen
 keld