Re: [MOEDE] møder resten afåret - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Det kan vist være fast

*Personligt* synes jeg ikke at vi skal skrue mødefrekvensen i København
op og jeg synes at et 180-personers lokale godt kan virke stort og
tomt hvis vi holder møder hvor der kommer en 20-30 mennesker. (Ja, det
galdt også Aud. U)

Jeg ville derfor nok primært finde det anvendeligt til når vi ved at
vi har brug for pladsen og at Aud. M eller M4 er for presset.

> Det er vist mig, ellers Arne Facius

Jo mindre det sted vi laver aftaler med er direkte involveret i sslug
jo vigtigere mener jeg det er at vi har en fast person (eller to) der
holder kontakten. Simpelthen af hensyn til stedet.

Arne Facius er ikke lige et navn der siger mig noget, så jeg antager
at det ikke er en aktiv sslug'er.

Også glemte jeg jo det vigtigste spørgsmål af alle:

Er der mulighed for at vi kan lave kaffe?

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?