Re: [MOEDE] møder resten af året - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

On Mon, May 19, 2003 at 04:39:51PM +0200, Peter Makholm wrote:

> *Personligt* synes jeg ikke at vi skal skrue mødefrekvensen i København
> op og jeg synes at et 180-personers lokale godt kan virke stort og
> tomt hvis vi holder møder hvor der kommer en 20-30 mennesker. (Ja, det
> galdt også Aud. U)

Jeg tror også der er mulighed for andre, mindre lokaler, men så er der
ikke det samme udstyr omkring AV og internet, i hvert fald ikke
umiddelbart - det kan selvfølgelig sættes op. Der er fx lokaler til
ca 40 mennesker.

En af fordelene var at dørene ikke er låst kl 19.

> Jeg ville derfor nok primært finde det anvendeligt til når vi ved at
> vi har brug for pladsen og at Aud. M eller M4 er for presset.

> Jo mindre det sted vi laver aftaler med er direkte involveret i sslug
> jo vigtigere mener jeg det er at vi har en fast person (eller to) der
> holder kontakten. Simpelthen af hensyn til stedet.
>
> Arne Facius er ikke lige et navn der siger mig noget, så jeg antager
> at det ikke er en aktiv sslug'er.

Nej, Arne er ikke det mest aktive SSLUG-medlem.

> Også glemte jeg jo det vigtigste spørgsmål af alle:
>
> Er der mulighed for at vi kan lave kaffe?

Jeg skal undersøge det.

Hilsen
keld