Re: [MOEDE] Foredragsforslag

> Jeg har prøvet at samle de foredragsforslag jeg havde
> liggende.

Vi har talt om at Girretøs skulle tale om at sætte streaming fra
sslug-møder op på et af møderne i august.

Og jeg har lidt en aftale med Roskildefolket om at tale om
fejlrapportering og hvordan man stiller de rigtige spørgsmål på et
eller andet tidspunkt.

--
 Peter Makholm     |                            'Cause suicide is painless
 sslug@sslug |                             It brings on many changes