Re: [MOEDE] Foredragsforslag

On tir, 2003-05-20 at 10:17, Jacob Sparre Andersen wrote:

> En enkelt tilføjelse til listen:
>
>  * Linux-bøgerne - om hvordan arbejdet med »Linux - Friheden
>    til ...« foregår og om hvordan man kan bidrage.
>    (bør vel holdes af Henrik Christian Grove, Hans Schou,
>     Peter Toft eller en af de andre redaktører)

Det kommer meget snart - om det skal i den almindelige
række af foredrag eller ekstra betyder ikke meget, men
behovet for det er klart.

Linux should not be used by those under the influence of MicroSoft.
May cause dizziness or vertigo. Consult your tech support before
using Linux. (note--after using Linux, you may notice extreme
discomfort when using MicroSoft. Discontinue use of MicroSoft.)