Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

>  - vi rent faktisk har lokalerne på de tidspunkter jeg er
>    gået ud fra.

Jeg har ikke talt med Björn endnu, så NBI er lidt usikkert.

> 2003-07-08: Symbion (mødeansvarlig: Henrik Christian Grove)
>
>  * X-programmering med GLADE, Ada og GtkAda.
>    Denne samling værktøjer er tilsammen en tilgang til
>    X-programmering der på samme tid er meget overskuelig og
>    let at gå til, samtidig med at den også rummer
>    mulighederne mere avancerede ting.
>    (Poul-Erik Andreasen)

Da PEA gerne vil have afklaret det, har jeg nu sat det i kalenderen. (Så
håber vi bare at PTO fik kontaktet Hanne).

> 2003-07-17: NBI (mødeansvarlig: Peter Toft)

Det er stadig med forbehold for Björns ferie, og at jeg måske tager til
debconf.

> 2003-09-18: NBI (mødeansvarlig: Henrik Christian Grove)

Jeg har ikke noget mod at være mødeansvarlig den dag.

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm