Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

On Thu, May 22, 2003 at 04:36:42PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> 2003-08-12: Symbion (mødeansvarlig: Peter Toft)
>
>  * "kbuild" - en del af 2.5-kernen.
>    (Sam Ravnborg)

Det passer mig fint at tage det i August.
Jeg har ikke tidigere været med til et af jeres hyggemøder.
Kan jeg forvente at der er en kanon så jeg kan tage slides
med på min bærbare? [Ikke et ord om hvad OS den benytter ;-)]

Hvor lang tid er der typisk afsat?
Jeg kan nemt bruge 45 min - 1 time på præsentationen.
Især hvis publikum stiller spørgsmål ind imellem.

Det er selvfølgeligt afhængigt af emnerne - men hvor mange vil
typisk dukke op? 10, 50, flere..

Sidst men ikke mindst - jeg er ikke lokalkendt. Kan der arrangeres
et eller andet så jeg ikke farer vild på Symbion?

	Sam