Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

Sam Ravnborg <sslug@sslug> writes:

> Det passer mig fint at tage det i August.
> Jeg har ikke tidigere været med til et af jeres hyggemøder.
> Kan jeg forvente at der er en kanon så jeg kan tage slides
> med på min bærbare? [Ikke et ord om hvad OS den benytter ;-)]

Hvis du siger det inden.

> Hvor lang tid er der typisk afsat?

Se det var så det punkt Jacob glemte at tage højde for. Vi plejer at
afsætte den tid foredragsholderen beder om.

> Jeg kan nemt bruge 45 min - 1 time på præsentationen.

Så skal vi nok satse på at finde et emne mere til den aften. Vi plejer
at annoncere med at hyggemøderne varer fra 19-22.

> Især hvis publikum stiller spørgsmål ind imellem.

Hvis du siger til publikum at de må, gør de sandsynligvis, siger du at
du helst vil have spørgsmål bagefter, plejer det også at blive
respekteret.

> Det er selvfølgeligt afhængigt af emnerne - men hvor mange vil
> typisk dukke op? 10, 50, flere..

kbuild er sådan et emne der godt kunne trække mange, så mit bud er
50-100.

> Sidst men ikke mindst - jeg er ikke lokalkendt. Kan der arrangeres
> et eller andet så jeg ikke farer vild på Symbion?

Hvis du barer møder op på Vagabondos (hjørnet af Tagensvej og
Haraldsgade) kl. 18, og spiser med os andre, skal vi nok sørge for at
guide dig hele vejen. Ellers er skiltningen på Symbion udmærket, og der
skal nok være nogen du kan spørge om vej.

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm