Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkrometplan :)

On tor, 2003-05-22 at 16:30, Jacob Sparre Andersen wrote:

> 2003-07-08: Symbion (mødeansvarlig: Henrik Christian Grove)
>
>  * X-programmering med GLADE, Ada og GtkAda.
>    Denne samling værktøjer er tilsammen en tilgang til
>    X-programmering der på samme tid er meget overskuelig og
>    let at gå til, samtidig med at den også rummer
>    mulighederne mere avancerede ting.
>    (Poul-Erik Andreasen)
>
> 2003-07-17: NBI (mødeansvarlig: Peter Toft)
>
>  * Dogme-databaser - mere om PostgreSQL.
>    (Donald J. Axel)

Der vil jeg gerne lege bytte-bytte købmand og tage Symbion.
Jeg er i et andet land[1] den 17/7

> 2003-08-12: Symbion (mødeansvarlig: Peter Toft)
>
>  * "kbuild" - en del af 2.5-kernen.
>    (Sam Ravnborg)

ACK til min del

>  * Linux-bøgerne - om hvordan arbejdet med »Linux - Friheden
>    til ...« foregår og om hvordan man kan bidrage.
>    (bør vel holdes af Henrik Christian Grove, Hans Schou,
>     Peter Toft eller en af de andre redaktører)

Jacob, hvornår er du hjemme?

[1] jo Jacob - det er Legoland :-)

The UNIX Guru's View of Sex:
# unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep