Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

Den Thu, 22 May 2003 16:30:48 +0200. skrev Jacob Sparre Andersen:

> Ud fra de foredragsforslag jeg havde tidligere har samlet
> sammen og dem der er kommet til i de seneste dage, har jeg
> prøvet at også at sætte tider på.

[SNIP]

Super sejt Jacob !
Tak for planen ...

[SNIP]

> 2003-08-21: NBI (mødeansvarlig: Peter Makholm)
>
>  * Streaming fra hyggemøder - en praktisk introduktion til
>    hvordan vi kan sende lyd og levende billeder fra
>    hyggemøderne.
>    (Gitte Wange)

Jepsen det er en deal indtil nu.
Er det Bjôrn jeg skal kontakte for teknisk guidance inden? Vi skal nok
lige bruge et par minutter til at sætte det op (eller også burde dette
måske indgå i foredraget? Hmmm det grubler jeg lige over)

[SNIP]

> --  Udenfor nummer:
>
>  * Forenings-hyggemøde - hvor vil vi hen med SSLUG,
>    vejlederordning, m.m.
>    (Poul-Erik Andreasen har vist tilbudt at grille mad)

Jepsen dette kunne altså være hygsomt - også selvom vi får snakket minimal
forening :-)
Jeg vil foreslå engang sidst i juni/starten af juli ?

/Gitte