Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

Rune Zimmermann wrote:

> Poul-Erik holder foredrag d. 2/6-2003 på Roskilde
> Handelskole om LTSP kl. 19-22
>
> Jacob! - får du det ført ind i den Store Forkromede ? :-)

Jeg har sat det i kalenderen.  Du eller Poul-Erik må skrive
til www_admin, med jeres I har rettelser til websiden om
mødet.

Og så må jeg prøve at omrokere på resten af den store
forkromede plan, så den igen er konsistent.

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics