Re: [MOEDE] Hyggemødefors lag(stor forkromet plan :)

Sam Ravnborg skrev:

> Det passer mig fint at tage det i August.

Godt.  Jeg har sat det i kalenderen.

> Jeg har ikke tidigere været med til et af jeres
> hyggemøder. Kan jeg forvente at der er en kanon så jeg kan
> tage slides med på min bærbare?

Hvis du sørger for at aftale det med den mødeansvarlige
(Peter Toft) er det ikke noget problem.

Jacob
--
»You know the world has gone crazy when the best rapper is a
 white guy, the best golfer is a black guy, the swiss hold