Re: [MOEDE] Speex - Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

On Fri, 23 May 2003, Gitte Wange wrote:

> Jepsen det er en deal indtil nu.

Hvor meget tid skal du bruge der?

Jeg tænkte på at få Jens Burkal til at komme og fortælle om Speex.
Det er noget tale-komprimering i familie med Ogg/Vorbis, og kunne
således hænge lidt sammen med det andet. En halv time tror jeg er
nok til Speex.

Jens Burkal har skrevet et Speex Plug-in til XMMS.
http://www.speex.org/projects.html

mvh/hans