Re: Re: [MOEDE] Speex - Hyggemødeforslag ( stor forkromet plan :)

On Fri, 23 May 2003 12:29:05 +0200, Hans Schou wrote:

> Hvor meget tid skal du bruge der?

Det ved jeg faktisk ikke. Har ikke forberedt noget specifikt endnu - men
jeg ville da gerne hive folk med hele vejen igennem så andre kan varetage
opgaven i fremtiden.
En grundlæggende gennemgang af systemet burde max. tage en ½ time (mit
gæt). Og så banker vi en test af.

> Jeg tænkte på at få Jens Burkal til at komme og fortælle om Speex.
> Det er noget tale-komprimering i familie med Ogg/Vorbis, og kunne
> således hænge lidt sammen med det andet. En halv time tror jeg er nok
> til Speex.
>
> Jens Burkal har skrevet et Speex Plug-in til XMMS.
> http://www.speex.org/projects.html

Det lyder spændende :-)
Noget vi kan bruge til møderne?

Mit foredrag var ikke tænkt som en
præsentation af mit system som sådan men som en præsentation af hvordan
der kan streames fra medlemsmøderne så det ikke altid hænger på mig.

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

286 emulator for Pentium II released: It's called Windows NT.