Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> [...]

Jeg er måske også (på vej til) et andet land[1] den dag, og hvis Björn
holder ferie den dag, er der nuligvis slet ikke møde den dag (det bliver
svært at komme ind).

> Jeg vil os' mæ (har ikke været der i 10 år eller mere).

Det er også lige over 10 år siden jeg har været der, og jeg kunne også
godt tænke mig at komme derover igen.

.Henrik

[1] Jeg overvejer at tage til debconf i Oslo.

--
>Helt enig.
Me too ...
		-- vi lader personerne bag være anonyme