Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan:)

Henrik Christian Grove skrev:
> [...]

Hans Schou har ladet sig melde frivilligt til at være
mødeansvarlig den 17. juli.  Og jeg har forstået det på
Björn at han regner med at være på NBI den dag.

Jacob
--
"... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker."