Re: [MOEDE] Hyggemøder (nypudset stort forkromet forslag :)

> 2003-09-09: Symbion (mødeansvarlig: Peter Toft)
>
>  * Prosper - En LaTeX-klasse til at lave præsentationer der
>    langt hen af vejen kan måle sig med PowerP....
>    Forventet tid: 30-45 minutter
>    (Henrik Christian Grove)
>
>  * Pointless - et præsentationsprogram til Linux.
>    (Peter Andreasen)

Ovenstående lyder fint (pointless-wise, that is). Jeg forestiller mig
noget i stil med:

  A pointless introduction
  (appetitvækker for nye brugere)
  Forventet tid: 30 minutter efterfulgt af spørgsmål

  Pointless, the inside story
  (appetitvækker for nye hackere)
  Forventet tid: 15 minutter

Lyder det rimeligt? Jeg har med vilje sat tidsforbruget lavt, ud fra en
betragtning
om at det er bedre at lade tilhørernes spørgsmål styre hvilke features vi
kigger på.

 - Peter