Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkrometplan :)

On Thu, 22 May 2003 16:30:48 +0200 (MET DST)
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

> 2003-07-08: Symbion (mødeansvarlig: Henrik Christian Grove)
>
>  * X-programmering med GLADE, Ada og GtkAda.
>    Denne samling værktøjer er tilsammen en tilgang til
>    X-programmering der på samme tid er meget overskuelig og
>    let at gå til, samtidig med at den også rummer
>    mulighederne mere avancerede ting.
>    (Poul-Erik Andreasen)

Jacob eller Henrik
Linket på kalenderen ved det her møde og måske også andre
møder ender ude i det blå. Til syneladende
et eller andet tilfældigt sted i mailarkivet.

Jeg har opdaget at der er folk der er andre sites der linker til
kalenderen, det er sikkert nogen af vennerne, men så skulle
der jo nødigt være døde links.

F.eks http://www.ltsp.dk
(Jeg blev først lidt overasket ved at se mit navn nede i hjørnet:-)
(man burde iøvrigt teste sine links før de slippes løs på en hjemmeside)

--
Poul-Erik Andreasen