Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkromet plan :)

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Jacob eller Henrik
> Linket på kalenderen ved det her møde og måske også andre
> møder ender ude i det blå. Til syneladende
> et eller andet tilfældigt sted i mailarkivet.

Der var Hans der havde lavet noget rod, og kopieret et indlæg fra
postarkivet ind et sted, hvor det ikke hører hjemme.

Nu har jeg i første omgang kopieret en standardbesked om et uplanlagt
hyggemøde ind, men det retter jeg selvfølgelig til om et øjeblik.

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?