Re: [MOEDE] Hyggemødeforslag (stor forkrometplan :)

On tor, 2003-05-22 at 16:30, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Ud fra de foredragsforslag jeg havde tidligere har samlet
> sammen og dem der er kommet til i de seneste dage, har jeg
> prøvet at også at sætte tider på.

Jeg kunne meget godt tænke mig at vi friholder Symbion
til reelle hyggemøder - dvs. ikke med de sædvanlige
foredrag so Jacob har sat på planen (som vanligt).

Dvs. at Symbion bliver noget som vi
planlægger på <sslug@sslug>
hvor vi tager de tre forslag som folk mest synes
synes der skal *SNAKKES* om.

  What is the Matrix?
  Follow the white rabbit!