Re: [MOEDE] Grillfest Nu skal der ske noget. basta

On Tue, 27 May 2003 16:02:07 +0200
"Gitte Wange" <sslug@sslug> wrote:

> [SNIP]
>
> Undskyld hvis jeg spørger meget dumt - men hvorfor ikke bare bruge de
> grille der f.eks. er i Fælledparken ???

Fordi det er dødsygt:--)).  Vi skal da rigtig ud i skoven og blive stukket af myggende.
Og prøve at grill stege en pattegris om muligt, drikke en masse øller og en masse vin.

Vi hedder Sjælland Skåne hvis vi gerne vil have folk  fra randområderne til komme
med skal der nok lidt mere til end en tur i fælledparken

At grille i Fælledparken ville jeg betragte som et fint spontant initiativ, man kunne
begive sig ud i efter f.eks et medlemsmøde om søndagen i stedet for at hente pizzaer

--
Poul-Erik Andreasen