Re: [MOEDE] Grillfest Nu skal der ske noget. basta

On Tue, 27 May 2003 18:03:43 +0200
"Gitte Wange" <sslug@sslug> wrote:

> Så derfor vil du lave lejrbål ude i skoven langt fra Skåne men tæt på
> Sjælland ?

Kig lige på et kort. Det ligger lidt nord for ballerup, hvis det er tæt på Sjælland.
 så er du godt nok københavner:-)

> Hvilket vel var det som det oprindelige initiativ gik på ...
> Altså at vi skulle holde et medlemsmøde og det ville være hygsomt at gøre
> i det fri.

Nix.  Det var Jon der fik tingende blandet sammen ved at begynde at snakke om
grill i min tråd om medlemshyggemøde.  Grill festen er en "erstatning" for den
julefrokost  vi aldrig fik holdt. At jeg ikke har taget initiativ til den før nu skyldes
primært at ikke rigtig har været af den opfattelse at foreningen har været i form
til at holde fest.

Hvilket understreges af det forhold at det medlemshyggemøde jeg gerne
ser indkaldt til skulle handle om vejlederordningen som jeg står for. Og jeg gider ikke
skulle koncentrere mig om både at skulle lave mad og forberede mig til medlems-hygge-møde.

--
Poul-Erik Andreasen