Re: [MOEDE] Grillfest Nu skal der ske noget. basta

Gitte Wange wrote:
Den Tue, 27 May 2003 15:57:32 +0200. skrev Poul-Erik Andreasen:

Hej

Jeg har lige været til sankassemøde i Roskilde hvor talen blandt mange
andre spændende ting også omhandlede de taner jeg og nogen andre har om
at lave en grillfest.

In opringning til Roskilde Politi afslørede at tiladelsel til at lave den slag ting
sådan et tilfældigt sted ikke er sådan lige at få det skal formentlig om ad komunens
tekniske forvaltning.

En søgning på nettet fandt imidlertid dennne interessante hjemmeside

http://www.sns.dk/Koebenhavn/oplev/lejr_baalpladser/default.htm

Her kan man se at der er lejr og bålpladser i Statsskovende som man kan
reservere.

I første runde blev vi varme på denne her

http://www.sns.dk/Koebenhavn/oplev/lejr_baalpladser/overs_lejr_hareskov.htm

  1.  Fuglehavehus (lejr- og bålplads)
     1 bålsted og stort teltslagningsområde. Plads til ca. 100 personer. Vandhane ved Fuglehavehus. Beliggende for enden af Fuglehavevej (ved 	skovbrynet i udkanten af Jonstrup Vang). Tilkørsel ad Fuglehavevej - p-plads for enden.

[SNIP]

Undskyld hvis jeg spørger meget dumt - men hvorfor ikke bare bruge de
grille der f.eks. er i Fælledparken ???

Hvis pea vil være ankermand og grisesteger er det da en god ide.

Hvorvidt nogle andre en dag har lyst til at grille en selvdød Fakta-pølse i fællesparken som erstatning for Vaga er vel egentlig sagen uvedkommende :)

pea vil lave gris og drikke øl under mottoet: "linux og myg".
jeg synes det er en god ide. og hvis ikke jeg har lovet mig selv væk den dag, ku' jeg godt finde på at tage pakke familien i kufferten og dukke op.

/kristian