Re: [MOEDE] Grillfest Nu skal der ske noget. basta

Den Thu, 29 May 2003 11:29:27 +0200. skrev Kristian Vilmann:

> Hvis pea vil være ankermand og grisesteger er det da en god ide.

Helt bestemt !

> Hvorvidt nogle andre en dag har lyst til at grille en selvdød
> Fakta-pølse i fællesparken som erstatning for Vaga er vel egentlig sagen
> uvedkommende :)

Men nu opfattede jeg udgangspunktet for hele den her grill-snak som en "Vi
vil gerne holde et medlemsmøde og det kunne være vildt hyggeligt at grille
noget mad bagefter".
Derfor syntes jeg måske det var en smuuuuule overkill at lave en lejrtur
til Nordsjælland ud af det.
Nu er fokus så blevet ændret til: "Vi vil lave en weekend hvor vi griller,
hygger og drikker os grønlænger-stive."

Jeg synes også det kunne være hyggeligt med en lejrtur, men der skulle
bare ikke afholdes medlemsmøde på den tur (IMO).

> pea vil lave gris og drikke øl under mottoet: "linux og myg".
> jeg synes det er en god ide. og hvis ikke jeg har lovet mig selv væk den
> dag, ku' jeg godt finde på at tage pakke familien i kufferten og dukke
op.

Kristian jeg tror ikke på du kan have hele din familie i en kuffert - jeg
vil i hvert fald gerne se dit forsøg på det ;-)

Måske jeg endda kan være med - kommer lige an på alle de andre planer jeg
har :-)

/Gitte