Re: [MOEDE] Linux på Hovedbiblioteket

On Sat, 1 Nov 2003, Jesper Krogh wrote:

> Hvilket antal?

Tjah, jeg synes de skal koste lidt. Kr. 20,- eller så.
Vi kan have nogle af de små foldere i short/hvid til at
dele ud, og så ellers sige at finde bog kan købes her,
eller de selv kan downloade fra tyge.sslug.dk/knoppix/

Er 20 stk for lidt? Printet på begge sider, hvis ikke det er for
besværligt.

I det mindste vil det være rart med et eksemplar til at vise frem og
folk selv kan bladre i.

> Min printer vil godt lave et moderat stykke arbejde ..

Min er gået død.

Men ellers synes jeg vi kunne have CD'er med og at de
også skulle koste lidt, og ellers kan folk selv downloade
fra nettet.

Jeg synes det er vigtigt at pointere at når man får noget materielt,
papir eller cd, så koster det noget. Og så er nettet (det
immaterielle) gratis.

Vi kan have nogle små sedler med internet-adressen man selv kan
downloade fra, til at dele ud.

/hans
Bud, take the wheel. I feel a song coming on. (Little Boxes)
				--  Malvina Reynolds, 1961