Re: [MOEDE] Linux på Hovedbiblioteket

On Sat, 1 Nov 2003, Jesper Krogh wrote:

> Jeg kan kun lave dem i sort/hvid,

OK, men så tror jeg vi kan få biblioteket til at kopiere dem.

> Er målgruppen ikke folk som ikke kan eller har meget svært ved selv
> at brænde en .iso fil?

Jo, men hvis man ikke kan finde ud af at downloade og brænde en ISO,
så bliver man jo motiveret for at lære det hvis man bliver flået for
en flad tyver. Vi må være pædagogiske ;-)

/hans
Bud, take the wheel. I feel a song coming on. (Little Boxes)
				--  Malvina Reynolds, 1961