Re: [MOEDE] Næste hyggemøde for begyndere

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Makholm, ville du være mødeleder og få samlet et panel?

Jeg har spurgt et par potentielle paneldeltagere og høre gerne forslag
til flere muligheder. Så jeg har jo nok påtaget mig opgaven.

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår