Re: [MOEDE] Næste hyggemøde for begyndere

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> Du kan godt regne med mig i panelet, hvis i vil have mig med :)

Købt. Jeg har nu så accept fra Størner, Frank og Klavs. Jeg vil godt
have to personer mere, om ikke andet fordi at 5 er sådan et visuelt
pænt antal.

Hvem er mere gode muligheder? Vi skal også kunne klare spørgsmål om
grafiske brugergrænseflader og kontorapplikationer. Områder jeg ikke
selv ved hvem der ved noget om.

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 sslug@sslug |                                     breaks your heart