Re: [MOEDE] Næste hyggemøde for begyndere

On Mon, 17 Nov 2003 12:31:48 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Købt. Jeg har nu så accept fra Størner, Frank og Klavs. Jeg vil godt
> have to personer mere, om ikke andet fordi at 5 er sådan et visuelt
> pænt antal.
>
> Hvem er mere gode muligheder? Vi skal også kunne klare spørgsmål om
> grafiske brugergrænseflader og kontorapplikationer. Områder jeg ikke
> selv ved hvem der ved noget om.

Jeg ved noget om grafiske brugerflader men det er mest om hvordan man laver
dem, og det ved jeg ikke rigtig om er relevant. Jeg ved også noget om LTSP
som nok er i samme afdeling, og nok lidt mere relevant. Hvis du ikke kan
finde nogen der er bedre vil jeg da gerne stille op.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk