Re: Hyggemøde den 20. november:Spørg SSLUG-panelet

On Mon, 17 Nov 2003 19:03:44 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

>   * Hvilken FTP-server kan anbefales eller hvad er alternativet?

Det vil jeg gerne høre om! men jeg kan desværre ikke komme.
Andre forslag:

Lyx - hvad kan den (og hvor får man en fejlfri installation fra?)

AFIO og backup (som Frank ved en hel del om)

Erfaringer med hardware RAID.

Det er praktiske emner, og jeg forestiller mig at det er sjovest
for både panelet og spørgerne, hvis man sporer sig ind på panelets
stærke sider.

/Hilsen
--
sslug@sslug -- http://d-axel.dk/