Re: [MOEDE] Julefrokost?

On Sat, 29 Nov 2003 11:50:16 +0100 (CET)
Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

> Det er sikkert mig, der igen har sovet i timen. Men jeg har ikke kunnet
> finde noget om julefrokosten i år?

Næ der har ikke været noget oppe om det, så du har ikke i timen.

Som sædvanlig, vil jeg da gerne lave mad, men
jeg har pt ikke overskud til at være organisatorisk
primus motor. Desuden ved vi fra sidste år at det kan være
svært at finde et lokale.

> Hvis der ikke er noget på vej, så vil jeg gerne forslå, at vi vedtager at
> holde den på www.kapelvej44.dk d. 5 dec. Det koster kr. 80 for mad.
> Drikkevarer købes i baren. Tilmelding: tlf. 35 39 18 81

Det kan jeg godt tilslutte mig med mindre der er nogen der pludselig
bliver enormt aktive :-)

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk