Re: [MOEDE] Tilbyder foredrag om IP-Telefoni / Voice-Over-IP

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Ja, hvis der er en der er interesseret nok til at melde sig
> som mødeansvarlig.

Det er vel også nødvendigt at Hans-Henrik stadig er interseret i at
fortælle. Han har desvære ikke regeret,,,

> Jeg sidder for langt væk til at jeg kan
> klare særligt meget af det praktiske, men læs
> <http://www.sslug.se/artikler/om_at_arrangere_et_hyggem%F8de/>
> og se om det er noget du tør gribe an med.

Det er ikke så meget om jeg tør gribe an med det, men tiden det kniber med,
de gange jeg har været med, har jeg lige kunnet nå at komme til tiden.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/