Fra: Jacob Sparre Andersen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 7. september 2004 09:37
Til: SSLUG's mødeplanlægningsliste
Emne: [MOEDE] Oprop!

Som nogle af jer måske har bemærket, så er kalenderen for
tiden usædvanligt tom for planlagte møder.  Jeg sidder for
tiden lidt vel langt væk til at jeg kan påtage mig det fulde
ansvar for at arrangere et hyggemøde, men hvis der er nogle
af jer der har ideer/talere til nogle foredrag og mod på at
stå for det praktiske i forbindelse med et hyggemøde, så vil
jeg gerne hjælpe til med de ting der kan klares over en
internetforbindelse. - Og det er en god lejlighed nu; vores
næste hyggemøde skal efter planen være om en uge (tirsdag
den 14. september).

Jacob
--
"There are two ways of constructing a software design. One way is to
 make it so simple that there are obviously no deficiencies. And the