Re: SV: [MOEDE] Oprop!

"Kim Guldberg" <sslug@sslug> writes:

> Jeg kan tilbyde et foredrag som kunne kandes "Hacking for administratore",
> Hacking i populære betydning af begrebet. En demo af værktøjerne TCPDump,
> Ethereal, Nmap, Nessus, Netwox og måske et par til lidt afhængig af tiden.
>
> Jeg kan først overkomme opgaven sidst i november, og hvis det skal være
> ordentligt, kræver det lidt opsætning før mødet, jeg kommer med en
> arbejdsstation og 2 til 3 servere samt netværk til disse og en
> internetforbindelse til dette netværk er næsten en nødvendighed

Netforbindelse plejer at være lettest på NBI. Hvad opsætning angår er
det bare at tale med den mødeansvarlige/en med de nødvendige
adgangsrelikvier og sørge for at få lavet en aftale om at man kan komme
ind og sætte op i god tid.

> Lad mig hører hvad I mener

Emnet vil sikkert interessere en del, så det bør vi nok satse på at få
holdt. Er 18. november tilpas meget 'sidst i november'? Så kan vi jo
godt sætte det i kalenderen, selv om det ikke hjælper på det umiddelbare
problem: Vi har to uplanlagte møder i næste uge! (Og det er en generel
kommentar, og ikke rettet til Kim).

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!