Re: [MOEDE] Oprop!

Jacob Sparre Andersen wrote:
Som nogle af jer måske har bemærket, så er kalenderen for
tiden usædvanligt tom for planlagte møder.

Ikke godt.

Jeg sidder for
tiden lidt vel langt væk til at jeg kan påtage mig det fulde
ansvar for at arrangere et hyggemøde, men hvis der er nogle
af jer der har ideer/talere til nogle foredrag og mod på at
stå for det praktiske i forbindelse med et hyggemøde, så vil
jeg gerne hjælpe til med de ting der kan klares over en
internetforbindelse. -

Man kan jo næsten ikke sige nej :)

Hvis nogen har lyst til at se hvordan VMware bruger Linux som vært for virtuelle maskiner i ESX-serveren, kan jeg kan på tre splitsekunder ryste en livedemo ud af ærmet.

Word of warning:
Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er Linux der ligger under.
Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det jeg lever af.

Og det er en god lejlighed nu; vores
næste hyggemøde skal efter planen være om en uge (tirsdag
den 14. september).

Det går nok ikke, medmindre mødet bliver henlagt til Nordjylland :)

/kristian