Re: [MOEDE] Oprop!

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Hvis nogen har lyst til at se hvordan VMware bruger Linux som vært for
> virtuelle maskiner i ESX-serveren, kan jeg kan på tre splitsekunder
> ryste en livedemo ud af ærmet.
>
> Word of warning:
> Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er
> Linux der ligger under.
> Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det jeg
> lever af.

Jeg kommer ikke til at købe noget, men vil da gerne se demostrationen
alligevel.

> Det går nok ikke, medmindre mødet bliver henlagt til Nordjylland :)

Det er vist ikke en god idé at rykke et ordinært SSLUG-møde uden for
SSLUG's område. Er du hjemme igen den 16., hvor vi også har et uplanlagt
møde?

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.