Re: [MOEDE] Oprop!

Henrik Christian Grove wrote:
Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

Hvis nogen har lyst til at se hvordan VMware bruger Linux som vært for
virtuelle maskiner i ESX-serveren, kan jeg kan på tre splitsekunder
ryste en livedemo ud af ærmet.

Word of warning:
Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er
Linux der ligger under.
Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det jeg
lever af.

Jeg kommer ikke til at købe noget, men vil da gerne se demostrationen
alligevel.

Det er OK ikke at købe - Slagstalen plejer jeg at lade sælgerne om.

Men jeg lægger ikke skjul på, at jeg synes det er et fedt produkt som er sjovt at arbejde med.

Og det er en god lejlighed nu; vores
næste hyggemøde skal efter planen være om en uge (tirsdag
den 14. september).

Det går nok ikke, medmindre mødet bliver henlagt til Nordjylland :)

Det er vist ikke en god idé at rykke et ordinært SSLUG-møde uden for
SSLUG's område. Er du hjemme igen den 16., hvor vi også har et uplanlagt
møde?

Det tror jeg ikke. Men hvis jeg er, er der nok en familie der trænger til lidt omsorg :)

Hvis det skal være i september skal det være den 21.

/kristian