Re: [MOEDE] Oprop!

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er
> Linux der ligger under.

Vi er vel stadigvæk en linuxforening og ikke en open source-forening?

> Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det
> jeg lever af.

Så længe det er et teknisk foredrag er der vel ikke noget galt i det.

Hvis det var en ny foredragsholder jeg ikke kendte ville jeg nok træde
meget i at det skulle være et teknisk foredrag. Jeg glemmer aldrig at
jeg til en eller anden konference i symbion (uptime(1)?) nærmest sad
og sov til noget salgsgas om Sun One.

Jeg synes dog ikke umidelbart at vi skal fravige vores mødedatoer. (Og
er den 21. i øvrigt ikke DKUUG's dag eller er det først den 28.?)

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice