Re: [MOEDE] Oprop!

Peter Makholm wrote:
Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er
Linux der ligger under.

Vi er vel stadigvæk en linuxforening og ikke en open source-forening?

Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det
jeg lever af.

Så længe det er et teknisk foredrag er der vel ikke noget galt i det.

Hvis det var en ny foredragsholder jeg ikke kendte ville jeg nok træde
meget i at det skulle være et teknisk foredrag. Jeg glemmer aldrig at
jeg til en eller anden konference i symbion (uptime(1)?) nærmest sad
og sov til noget salgsgas om Sun One.

Jeg synes dog ikke umidelbart at vi skal fravige vores mødedatoer. (Og er den 21. i øvrigt ikke DKUUG's dag eller er det først den 28.?)

Det er først den 28. hvor DKUUG har besøg af Peter Salus :O))