Re: [MOEDE] Oprop!

Peter Makholm wrote:
Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

Det har ikke meget med open source at gøre i daglig drift - Men det er
Linux der ligger under.

Vi er vel stadigvæk en linuxforening og ikke en open source-forening?

Jep.

Min demo er selvfølgelig orienteret mod at sælge skidtet. Det er det
jeg lever af.

Det jeg egentlig mente var, at det er en demo jeg ofte holder for potentielle købere.
Hvis nogen vil købe bliver de henvist til en salgspersonage.
Men det er mit indtryk at folk er glade for at jeg ikke hele tiden prøver at sælge noget, men bare viser hvad det kan.

Så længe det er et teknisk foredrag er der vel ikke noget galt i det.

Hvis det var en ny foredragsholder jeg ikke kendte ville jeg nok træde
meget i at det skulle være et teknisk foredrag. Jeg glemmer aldrig at
jeg til en eller anden konference i symbion (uptime(1)?) nærmest sad
og sov til noget salgsgas om Sun One.

Det er vist SUN i en nøddeskal :)

Jeg synes dog ikke umidelbart at vi skal fravige vores mødedatoer. (Og
er den 21. i øvrigt ikke DKUUG's dag eller er det først den 28.?)

Det er bare mig der ikke læser websiderne ordentligt. Der er ingen møder den 21. september. Og da der i forvejen ikke ligefrem er taleremner i kø, er der vel ingen grund til at opfinde flere møder.
Jeg vil tro jeg også har noget brugbar hardware den 21, oktober :)

/kristian