Re: SV: [MOEDE] Oprop!

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Hvilket er mere end det plejer at gøre på NBI,

Det er vist kun også med 802.11b/g-kort der har problemer, folk der har
et kort der kun kan klare 802.11b har vist ingen problemer.

> så det er vel egentlig
> efterhånden i Symbion der er net.

Trådløst ja, men til installfester og møder som det Jesper har foreslået
tror jeg der er mere brug for trådet net.

.Henrik

--
... applications which need to address vast amounts of memory
(e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...