Re: [MOEDE] Oprop!

Henrik Christian Grove wrote:

Faktisk er det nemmere at skaffe talere end folk der gider arrangere
møder, se bare på de reaktioner der har været på Sparres oprop:
- Kristian Vilmann har tilbudt at vise noget VMware

... og jeg er den eneste der har talt om konkret planlægning

Ahh... Det er bare fordi jeg slet ikke er nået til det endnu. Jeg har ikke lige begreb om hvilken dag den 21. oktober er, men hvis det foregår i Symbion, kan jeg sagtens selv sørge for at låse op og alt det der.

/kristian