Re: [MOEDE] Hyggemøde 21/10 (Was: Oprop!)

Jacob Sparre Andersen wrote:
Kristian Vilmann skrev:

Ahh...  Det er bare fordi jeg slet ikke er nået til det
endnu. Jeg har ikke lige begreb om hvilken dag den 21.
oktober er, men hvis det foregår i Symbion, kan jeg
sagtens selv sørge for at låse op og alt det der.

Det er på NBI.

Det kunne jeg jo selv have fundet ud af :)

Det gør ikke mig noget (ud over at jeg skal bruge en times tid på at få maskineriet i sving - så manden med nøglen må gerne være på NBI kl. 18 :))

/kristian