Re: [MOEDE] Hyggemøde 21/10 (Was: Oprop!)

Henrik Christian Grove wrote:
Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

Det gør ikke mig noget (ud over at jeg skal bruge en times tid på at få
maskineriet i sving - så manden med nøglen må gerne være på NBI kl. 18
:))

Så er det vel nu jeg skal fortælle dig at dit adgangskort også passer
til den dør.

Ahh.... Det var jeg ikke klar over. Ingen problemer, så.

/kristian