Re: [MOEDE] Oprop!

I sslug.moede, skrev Henrik Christian Grove:

>  Jeg har godt nok ikke selv leget med det endnu, men det vil da heller
>  ikke være så ringe. Er det noget der kunne gennemføres i næste uge? Og
>  er der en der har lyst til at forsøge sig som BOF-mødeansvarlig?

Det bliver så Tirsdag d. 14 i Symbion, så vidt jeg kan se.

Det vil være rarest hvis der kunne melde sig nogle folk der har prøvet
at rode med ovenstående, jeg har kun rodet med VoIP-adaptere, QoS og
kphone, server-softwaren er jo nok den mest sjove at debattere.

Er der nogle der har lyst til at være mødeansvarlig?

(NB: Cross-post til sslug.misc og sslug.teknik)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug