Re: [MOEDE] Oprop!

> Nu ser jeg lige at Björn har skrevet i sslug.moede at han er i Prag til
> på mandag, så selv om jeg skrev til ham i formiddags høre vi nok ikke noget
> før. Det er absolut ikke optimalt, men det er de vilkår vi har.

Planen bliver at droppe det nu så?

Hvad med at vi indkalder til et GnuPG-keysigning-møde, kl 20.00 og drikker
en øl? Eller er det for lidt :-) Det kan vi jo bare gøre på Kapelvej eller
lignende hvis vi ikke får grønt lys fra Bjørn.

Hvis vi får grønt lys, så kan vi tage en GnuPG-BOF på NBI.

Jesper

--
Jesper Krogh