Hyggemøde 16/9 (Was: Oprop!)

Jesper Krogh skrev:
> [...]

Lokalereservationen har hele tiden været på plads.
Generelt sætter vi kun hyggemøder uden et program i
kalenderen, hvis der er reserveret lokale til det.

Hvad er der nu galt i at lade Björn hygge sig i Prag.

> Planen bliver at droppe det nu så?

Hvorfor det?

> Hvad med at vi indkalder til et GnuPG-keysigning-møde, kl
> 20.00 og drikker en øl? Eller er det for lidt :-) Det kan
> vi jo bare gøre på Kapelvej eller lignende hvis vi ikke
> får grønt lys fra Bjørn.
>
> Hvis vi får grønt lys, så kan vi tage en GnuPG-BOF på NBI.

Lokalet er som sagt reserveret for mange måner siden.  Og
som du kan se på <http://www.sslug.se/moede/lokaler>, så har
Henrik nøgler til lokalet.  Det eneste vi har brug for Björn
(eller mig) til er at sørge for at yderdøren i den relevante
bygning er åben omkring mødets starttidspunkt. - Og selv det
tror jeg næsten Henrik kan klare.

Jacob
--
"There is nothing worse than having only one drunk head."