Re: SV: [MOEDE] Oprop!

Wednesday 08 September 2004 21:32 skrev Henrik Christian Grove noget der
mindede om:

<snip<

> Trådløst ja, men til installfester og møder som det Jesper har
> foreslået tror jeg der er mere brug for trådet net.

Trådet net i Symbion er ikke noget problem, og eftersom det alligevel er
mig der har nøglekort kan jeg jo bare tage min 24 ports 10Mbit switch
med hvis der mangler.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.