Mødeforslag (Was: Resume af i aften :-)

Jesper Krogh skrev:

> Henrik mente klart at jeg skulle poste en lille note om
> hvordan det var gået i aften, så her kommer den.

Fint.  Det er rart at høre hvordan møderne går, for os der
ikke kan komme.

> Vi var 19 mennesker da det var mest "hot", der var nogle
> som havde "glemt" deres computere og mest kom for at
> spørge og snakke.. det var meget hyggeligt. Der var en
> enkelt som kom for at få en USB-scanner til at virke i
> SuSE... der var der vist ikke rigtigt nogle der havde et
> clue om hvad man skulle gøre. Henrik mente dog at den var
> genkendt, for der var jo et ikon på desktoppen (så det
> måtte jeg jo bøje mig for :-)

Det er ikke nødvendigvis helt nok, men der skulle være de
nødvendige oplysninger i postarkivet.  Sane har nogle
problemer med at håndtere SCSI- og USB-bus samtidigt.

> Alt i alt så var det en meget god aften og den opfordrede
> til at vi skulle holde en anden med temaet:

> Debian GNU/Linux install, tips og tricks.

> Hvornår kan det passes ind?

Kalenderen er rimeligt tom for tiden, så der er plads nok.
Hvad med den 12. oktober i M4 i Symbion eller den 21.
oktober i aud. M på NBI?

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.