Re: [MOEDE] Mødeforslag: "Hvorfor gør vi det?"

On Fri, 17 Sep 2004 06:24:04 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Det kunne være en der ser på Linux med meget "tekniske" øjne? Og en
> der ser på Linux med "politiske" øjne? ... fyld selv en ind her...
>
> Nå, det var bare en ide, hvis der ikke er nogle der har lyst til at
> "byde ind" som taler, så bliver det ikke til noget.
>
> Jeg kan godt fortælle lidt om min egen historie bag Linux, hvorfor jeg
> bruger det idag osv.
Jeg kan give mit bidrag med, hvorfor GNU/Linux er klart at foretrække som
undervisningsOS; både ud fra en pædagogisk, teknisk og økonomisk
synsvinkel.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Avoid temporary variables.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)